29 Eylül 2014 Pazartesi

Kürtaj Ücretleri

Kürtaj ücretleri

İstanbul'da kürtaj ücretleri semtlere göre değişiklik göstermekle beraber yaklaşık ... tl civarından başlamaktadır , aslında gebelik haftası kürtaj fiyatları konusunda değişmez bir kriter gibi nerdeyse bir asırdır uygulanan bir ölçüdür . İstanbul'da kızlık zarı dikiminden sonra en fazla merak edilen konu çocuk aldırma fiyatlarıdır. Genellikle 4 haftadan başlayan gebelik için İstanbul'da yaklaşık olarak ... tl ücret istenirken 5 haftalık gebeliklerde ... tl , 6 haftalısa ... tl şeklinde yukarı doğru haraket etmektedir. Bunun dışında İstanbul'da kütraj yapılan yerlerde genellikle kürtaj öncesi yapılan jinekolojik muayene ve ultrason gibi incelemeler için ayrıca ücretlendirme yapmıyorlar. Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya yazıyor.
Kürtaj ücretlerini ve alakalı konuları detaylandırmadan önce kürtajın şartlarında sıralamakta fayda var , acaba kürtaj olabilmek için neler gerekiyor , kimler kürtaj olabilir , kimler çocuk aldıramaz ? bize hergün birçok soru geliyor , mesela bekarım kürtaj olabilirmiyim diye soruyorlar , elbette olabilirsiniz , bekarların doğurma zorunluluğu olsaydı herhalde nufus patlaması olurdu :) İşte kürtaj şartları :

1- Kürtajda yaş sınırı :
Kendi başınıza çocuk aldırabilmek için 18 yaşından gün almanız gerekir , mesela bugünün tarihi göz önüne alınırsa 30 Eylül 1997 doğumlular ve daha yaşlı olanlar kendi başlarına kürtaj yaptırabiliyorlar. Ama yaşınız daha küçük ise yani henüz 18 inizden gün almadıysanız kürtaj olmak için anne veya babanızın izni gerekiyor , yada bir imzalı kağıt getirmelisiniz.

2- Kürtajda gebelik haftası sınırı :
İstenmeyen bir gebeliği Türkiyede sonlandırabilmek için 10 haftadan daha büyük olmaması gerekiyor , yani 11 haftalık , 12 haftalık veya daha büyük bir gebeliğiniz varsa 2014 kürtaj yasasına göre çocuk aldırmanız yasaktır.

3- Kürtajda evli - bekar farkı :
Aslında 18 yaşından güna lmış ve bekar olmak kürtaj açısından en avantajlı durumdur , bekar bayanlar kimseden izin almadan kürtaj olabilirler ,  anne -babalarından veya  kendilerini gebe bırakan kişiden izin almaları gerekmez. İmam nikahlı yaşayan bayanlarında imam nikahlı eşlerindne izin alamaları gerekmiyor.
Evli bayanların ise eşlerinden izin almaları gerekiyor , evet biliyorum insan haklarına aykırı bir kanun bu ama naapalım , bu ülkede yaşayacaksak buranın kurallarına uymak zorundayız . Eşleri uzklarda olanlar ise onlardan " eşimin kürtaj olmasına izin veriyorum " şeklinde bir imzalı kağıt getirmeleri yeterli olacaktır.

İletişim :

www.twitter.com/jinekologdr

www.facebook.com/kurtajfiyatlari

WhatsApp = 0532 221 3007

Muayenehane telefonları : 0212 227 5519 - 0532 221 3007 - 0542 215 7274 - 0532 441 9825

Adres : Bulvar Caddesi No 2 Zeytinburnu İstanbul

Vakum kürtaj nasıl yapılır ?


İstanbul'da nerdeyse 30 yıldır en fazla yapılan çocuk aldırma metodu vakum kürtajdır , eski sistem rahim içi kazıma ile yapılan kürtaj sistemi rafa kaldırılalı yıllar oldu . Gerçektende hem jinekolog için hemde hasta için büyük güvenlik ve konfor sağlayan yöntem şu anda dünyada halen en iyi kürtaj metodu olarak uygulanmaktadır. İşte size safha safha kürtaj nasıl yapılır :

1- Hastanın kabulu , jinekolojik muayene ve ultrason muayenesi ile gebelik haftasının net olarak tespiti
2- Hastanın jinekolojik masaya yerleşmesi ve rahim girişine lokal anestezi yani bölgesel uyuşturma uygulanması
3- Hegar bujisi ile collum uterinin dilate edilmesi
4- Karmen kanülünün rahim kanalına yerleştirilmesi
5- Vakum aparatının karmen kanülüne bağlanması
6- Negatif basınç oluşturularak gebelik kesesinin dışarı alınması
7- Kürtaj sonrası yeniden ultrason yapılarak rahim içinde parça kalmadığından emin olunması
8- Hastanın masadan kakarak yürüyüp evine geri gitmesi

Vakum kürtaj


2014 yılı ve geçen 39 yılı düşünürsek İstanbul'da en fazal tercih edilen , en güvenli ve en konforlu çocuyk aldırma metodudur , yukarıda anlatıldığı şekilde yapılır ve hasta kürtaj esnasında acı çekmez . Vakum kürtajda lokal anestezi yani bölgesel uyuşturma yeterli olur . Eski tip kazıma metodu ile yapılan kürtajda işlem sıkıntılı olduğu için mutlaka genel anestezi yapılırdı ama vakum kürtaj icad edildikten sonra artık genel anestezi çok nadir uygulanan bir yöntem olarak kaldı.

Kürtaj yasası


2014 kürtaj kanununa göre ülkemizde en geç 10 haftaya kadar çocuk aldırmak mümkün. Daha geç vakalarda yani 11 haftalık , 12 haftalık ve daha ileri gebelikler için kürtaj yasağı uygulanmaktadır. Bunun dışında daha öncede yürürlükte olan kürtajda yaş kuralı yine 18den gün almış olma kuralı devam ediyor.

Kürtaj sonrası


Kürtajdan sonra genel olarak 10 gün kadar kendinize dikkat etmeniz gerekiyor :

1- Kürtaj sonrası banyonuzu duş şeklinde yapın küvete veya tabureye oturmayın.
2- Kürtaj sonrası 10 gün süre ile denize veya havuza girmeyin.
3- Kürtaj sonrası ağrı ve kanama gibi şikayetler vakum kürtajda pek görülmez .
4- Kürtaj sonrası ilk adetiniz yaklaşık 40 gün sonra başlayacak merak etmeyin.
5- Kürtaj sonrası hamilelik için merak etmeyin ne zaman isteseniz yeniden gebe kalabilirsiniz.

Kürtaj video


Çocuk aldırma ameliyatının videoya çekilip internet üzerinden yayınlanması tıbbi etiğe aykırı olduğu gibi aynı zamanda yasa dışıdır , dolayısı ile youtube gibi video paylaşım sitelerinden kürtaj videosu yayınlanmasına karşıyız.

Jinekolog Op. Dr. Turgay Karakaya
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı
İstanbul
0212 227 5519
0532 221 3007
0542 215 7276
0532 441 9825
Mezuniyet Cerrahpaşa tıp fak 1983

4 yorum:

  1. 27 Eylül 20:12 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Hocam iyi aksamlar
    27 Eylül 20:13 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Ben intetnetten aldim numaranizi
    27 Eylül 20:15 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Yarovdal diye bi ilac varmis nasil ulasirim ben bu ilaca
    27 Eylül 20:15 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edermisiniz
    27 Eylül 20:15 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Cevap bekliyorum
    28 Eylül 09:14 - Op. Dr. Turgay Karakaya: biz ilaç satmıyoruz , kürtaj yapıyoruz
    28 Eylül 13:04 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Ama benim o ilaca ulasmam lazim bi an dusuk yapmam lazim lutfen bana yardim edin lutfen
    28 Eylül 13:09 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edin yada bi yol gosterin daha cok yeni ve kurtulmam lazim lutfen
    28 Eylül 14:43 - Op. Dr. Turgay Karakaya: kürtaj dışı çözüm yok
    28 Eylül 15:39 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Peki ankarada en ucuz yollu nerde yaptira bilirim lutfen bunu bali doyleyin yardim edin
    28 Eylül 15:39 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen
    28 Eylül 15:54 - Op. Dr. Turgay Karakaya: adet gecikmesi kaç gün oldu
    28 Eylül 15:55 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Sekiz gun oldu ve hamile ciktim testte
    28 Eylül 15:55 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Lutfen yardim edin
    28 Eylül 15:57 - Op. Dr. Turgay Karakaya: ankarada yerimiz var 5 hafta xxx tl
    28 Eylül 15:58 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Suan icin alinirmi peki
    28 Eylül 15:59 - Op. Dr. Turgay Karakaya: evet
    28 Eylül 16:00 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Peki yeriniz neriniz nerde hocam ben calisiyorum bikerede olmasi lazim
    28 Eylül 16:07 - Op. Dr. Turgay Karakaya: tabi 15 dakikada biter yürüyüp gidersiniz
    28 Eylül 16:08 - Op. Dr. Turgay Karakaya: tunus cad
    28 Eylül 16:08 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Tamam cok sagulun
    28 Eylül 16:09 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: İtibat icin sizimi aramam gerekiyo
    28 Eylül 16:10 - Op. Dr. Turgay Karakaya: yarın saat 15.30 da boşluk var ?
    28 Eylül 16:11 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Benim icin sabah erken olmasi lazim peki aksam yokmu
    28 Eylül 16:14 - Op. Dr. Turgay Karakaya: 17.45 te var boşluk
    28 Eylül 16:21 - Ankarada kürtaj fiyatları soruyor: Hocam para isini halledeyim doncem ben size cok sagulun
    28 Eylül 16:28 - Op. Dr. Turgay Karakaya: tamam

    YanıtlaSil
  2. 29 Eylül 13:32 - Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: hocam merhaba ,
    istege bagli kurtaj istiyoruz ama gizli kalmali yani kayitlara gecmemeli bu mumkunmudur
    Tederim
    29 Eylül 13:37 - Op. Dr. Turgay Karakaya: Yaş ay gün yıl ?
    29 Eylül 13:39 - Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: resitiz 24 10 1993 hocam sadece kiz arkadasim polis olucak da sikinti ciksin istemiyoruz. ultrason sonuclarimiz falan var 5 haftalik
    29 Eylül 13:40 - Op. Dr. Turgay Karakaya: Full gizli kalır sgk ya işlenmez merak etmeyin, sgk anlalmalı değiliz
    29 Eylül 13:40 - Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: fiyat
    29 Eylül 13:41 - Op. Dr. Turgay Karakaya: JİNEKOLOG OP. DR. TURGAY KARAKAYA KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM UZMANI TÜM FİYAT LİSTESİ

    A- KIZLIK ZARI DİKİMİ VE VAJİNAL ESTETİK FİYATLARI

    1- Kalıcı Kızlık zarı dikimi flep yöntemi : tl ( hayat boyu dayanır, dikiş izi kalmaz , kesinlikle anlaşılmaz )

    2- Kalıcı Kızlık zarı dikimi çift kat flep yöntemi : tl ( çift kat flep daha çok kilolu ve vajina girişi büyük bayanlara uygundur.

    3- Kalıcı kızlık zarı dikimi flep yöntemi + vajina daraltma : tl ( dikim öncesi yoğun cinsel aktivite sonucu vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    4- kalıcı çift kat flep + vajina daraltma : tl ( kilolu ve vajina genişlemesi olanlara uygundur.

    5- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti ( sarkan dudakların küçültülmesi ) = tl

    6- kalıcı flep yöntemi + labiaplasti + vajina daraltma = tl

    7- geçici kızlık zarı dikimi : tl ( max 5 gün dayanır )

    8- sadece vajina daraltma : tl

    9- sadece labiaplasti : tl

    B - KÜRTAJ FİYATLARI

    1- Vakum kürtaj tl den başlar ve gebelik haftası arttıkça artar , 4 haftalık tl , 5 haftalık tl , 6 haftalık tl şeklindedir.

    2- Gebelik haftası son adet tarihinin ilk gününden itibaren sayılarak hesaplanır , kesin hafta sonucu ultrason muayenesi ile netleşir. Cinsel ilişki zamanına göre gebelik haftası hesaplanmaz.

    3- Kürtaj yasasına göre 10 haftadan sonra kesinlikle kürtaj yapılmaz. Bu konuda hiçbir istisna yoktur.

    Bu işlemler 18 yaşından gün alan bayanlara uygulanır.

    Tüm işlemler randevu ile yapılır :
    0212 227 5519
    0532 221 3007
    0542 215 7274
    0532 441 9825

    Twitter.com/jinekologdr
    Facebook.com/kurtajfiyatlari
    Kizlikzarionarim.blogspot.com
    Kurtajfiyat.blogspot.com
    29 Eylül 14:30 - Vakum Yöntemi Kürtaj Fiyatları Soruyor: vakum yonteminde risk var midir hocam
    29 Eylül 14:34 - Op. Dr. Turgay Karakaya: Risk yok

    YanıtlaSil
  3. Hocam ben evli bi adam tarafından kandırıldım sürekli evlenme vaatlerinde bulunarak beni kullandı bunun evli olduğunu öğrendiğimde artık çok geç kalmıştım çünkü defalarca ilişkiye girdik çoğu zorlamayla tehditle oldu ben daha 20 yaşındayım ve bu pislık genç yaşımda tüm hayallerimi yıktı bi genç kızın tek isteği beyaz gelinlik giymektir ama hocam gelin gôrünki ben gelinliklere bakınca ağlar oldum hayatım karardı sanki en aşalık ınsanmışım gb hissediorum bu olay iki hafta oluyo biteli 1 senedirde bununlaydım 15 defa ilişkiye girdim ama ilişkimizim hep kısa sürerdi burda bir jinekolog hocamıza gittim beni muayene etti ve fazla ilişki yaşamamışsın dikiş tutar dedi çok sevindim ama simdi ise bi korkum çok korkuorum hemde çok ben flep yöntemiyle diktirşem bi ay iyileşme süresinden sonra yırtılırmı? Ben sporcuyum beden eğitim antremanlarına katılıorum haziran ayında başlick antremanlarımız diorum ki acaba bozulurmu yırtılırmı hocam lütfen sizdn ricam beni aydınlatın bazı makalelerde dikiş bi süre sonra patlar dio nasıl böyle bisey ben hayatıma kimseyi almicam evlilikte düşünmüorum ama namusum gitti kötü hissediyorum kendimi eski namusuma kavuşmak ve okuma hayatıma devam etmek istiorum hocam nolursunuz yardım edin bana hayat bitmis gb kendi ölü denizinde boğulur gb hissediorum bu erkeklerin bu kadar şerefsiz olduğunu bilmiodum bilseydim kimseye yanaşmazdım hayatı çok tost pembe görüodum bu olayların sonunda hayatın çok acımasız karanlık ve kötü insanlarla dolu olduğunu gördün ben herkezi kendim gb saf bilirdim ama saflığımı kullandılar:(

    YanıtlaSil
  4. 22 Oca 09:37 - Kürtaj Fiyatları: Merhaba doktor bey kız Arkadaşımın gebe olduğundan şüpheleniyoruz sizi internette buldum eğer gebeyse kürtaj yaptırmak istiyoruz sizin yeriniz tam olarak nerde
    22 Oca 09:37 - Jinekolog Operatör Doktor: Bakırköy ve zeytinburnu
    22 Oca 09:38 - Kürtaj Fiyatları: Bugün gelsek kontrol yapar ve öyle bir durum varsa kürtaj yapabilirsiniz ?
    22 Oca 09:39 - Jinekolog Operatör Doktor: Tabi
    22 Oca 09:39 - Jinekolog Operatör Doktor: Bugün 13.45 te yer var?
    22 Oca 09:40 - Kürtaj Fiyatları: Tamam ama kesin gebemi bilmiyoruz
    22 Oca 09:40 - Kürtaj Fiyatları: Hiç bir test yapmadık
    22 Oca 09:40 - Kürtaj Fiyatları: Fakat adeti 5 günü geçti
    22 Oca 09:40 - Jinekolog Operatör Doktor: Zaten ultrasonda varsa kesin çıkar
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Tamam ozaman
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Bugün
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Gelsek yanınıza
    22 Oca 09:41 - Jinekolog Operatör Doktor: İsim ne yazalım
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Hem test yaparsınız
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Varsa alırsınız
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: ?
    22 Oca 09:41 - Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Bana lokasyon
    22 Oca 09:41 - Kürtaj Fiyatları: Gönderirmisiniz
    22 Oca 09:42 - Kürtaj Fiyatları: Yol tarıfi için
    22 Oca 09:42 - Jinekolog Operatör Doktor: Açık adres versem
    22 Oca 09:42 - Kürtaj Fiyatları: Verin
    22 Oca 09:43 - Jinekolog Operatör Doktor: Caddeye gelince arayın net tarif edelim
    22 Oca 09:43 - Kürtaj Fiyatları: Özel aracımla gelirim
    22 Oca 09:43 - Jinekolog Operatör Doktor: Tamam önümüzde isparklar var
    22 Oca 09:43 - Kürtaj Fiyatları: Zeytinburnunu pek bilmiyorum
    22 Oca 09:43 - Kürtaj Fiyatları: Fakat
    22 Oca 09:43 - Kürtaj Fiyatları: Olivyum a
    22 Oca 09:43 - Jinekolog Operatör Doktor: Ana caddesi
    22 Oca 09:44 - Kürtaj Fiyatları: Yakınmısınız ?
    22 Oca 09:44 - Kürtaj Fiyatları: Yada Zeytinburnu stadına
    22 Oca 09:44 - Jinekolog Operatör Doktor: Daha yukarıda merkezde
    22 Oca 09:44 - Kürtaj Fiyatları: Tamam geldiğimde ararım sizi
    22 Oca 09:44 - Kürtaj Fiyatları: Kaçta orda olmam gerekir
    22 Oca 09:44 - Jinekolog Operatör Doktor: Bulvar diye sorun herkes bilit
    22 Oca 09:44 - Jinekolog Operatör Doktor: 13.45
    22 Oca 09:44 - Kürtaj Fiyatları: Testden herhangi bir Ücret alıyormusunuz peki
    22 Oca 09:45 - Kürtaj Fiyatları: Yanı ya gebe değilde
    22 Oca 09:45 - Kürtaj Fiyatları: Değilse
    22 Oca 09:47 - Jinekolog Operatör Doktor: Ultrason ve muayene 150tl gebe çıkmaz ise.. çıkarsa kürtaj herşey dahil 450
    22 Oca 09:47 - Kürtaj Fiyatları: Tamam teşekkür ederim
    22 Oca 09:47 - Kürtaj Fiyatları: Hastane dimi yeriniz
    22 Oca 09:48 - Jinekolog Operatör Doktor: Özel muayenehane
    22 Oca 09:48 - Kürtaj Fiyatları: Yani merdiven altı dediklerini yerlerden değil
    22 Oca 09:49 - Jinekolog Operatör Doktor: 25 yıldır resmi sağlık bakanlığı ruhsatlı muayenehane
    22 Oca 09:49 - Kürtaj Fiyatları: Tamamdır süper
    22 Oca 09:49 - Kürtaj Fiyatları: Iyi günler bugün 13 45de yanınızdayız
    22 Oca 09:49 - Jinekolog Operatör Doktor: Ok
    22 Oca 09:49 - Kürtaj Fiyatları: Siz ilgileneceksiniz herhalde
    22 Oca 09:49 - Kürtaj Fiyatları: Dimi
    22 Oca 09:49 - Kürtaj Fiyatları: Isim nedir ?
    22 Oca 09:51 - Jinekolog Operatör Doktor: Dr. Turgay karakaya uzman jinekolog

    YanıtlaSil